پاریسن ژرمن 0-0 رئال مادرید/ آزمون موفق بنیتز

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاریسن ژرمن 0-0 رئال مادرید/ آزمون موفق بنیتز

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاریسن ژرمن 0-0 رئال مادرید/ آزمون موفق بنیتز

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/e0299949-d1be-3950-9653-a7fa497329fd.jpg
دو تیم صدرنشین و 6 امتیازی گروه A با قضاوت آقای نیکولا ریتزولی به مصاف هم رفتند و در حالیکه رئال مادرید با کوله باری از مصدومان و بازیکنان مهم خود به مصاف پاریسن ژرمن کامل و آماده آمده بودند، بازی با حملات شاگردان بنیتز آغاز شد. در لحظات ابتدایی بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و دو تیم به محک هم می پرداختند اما در دقیقه '25 پاس در عمق عالی کروس برای خسه موقعیتی عالی برای او فراهم کرد اما تراپ با خروج خود به خوبی زاویه را تنگ کرده و ضربه بازیکن اسپانیایی را با پا برگشت داد.
پاریسن ژرمن با تمام بازیکنان خود توانایی خلق موقعیت جدی و خطرناک به روی دروازه ناواس را نداشت و در عوض در دقیقه '34 ارسال عالی مارسلو با ضربه سر چکشی رونالدو همراه شد که تراپ به هر ترتیب توپ را راهی کرنر کرد؛ بلافاصله کرنر ارسالی کروس با ضربه سر بهتر رونالدو این بار از زیر طاق دروازه توسط تراپ به کرنر فرستاده شد. تیم میهمان بی امان فشار می آورد و این بار دقیقه '39 باز هم نفوذ فوق العاده مارسلو و ارسال زمینی او به دهانه دروازه به هر ترتیبی بود برگشت داده شد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما مادریدی ها به خوبی خود را نشان دادند.
در نیمه دوم، رئال مادرید علیرغم اینکه همچنان موقعیت هایی برای گلزنی داشت، اما بازی بیشتر تحت کنترل میزبان در آمده بود و آنها با پاسکاری های خود سعی داشتند به دروازه ناواس نزدیک شوند. در دقیقه '66 بلان که به دنبال تغییر نتیجه بود، دست به دو تعویض زد و کاوانی و دی ماریا جای خود را به پاستوره و مورا دادند. در سمت دیگر زمین هم مودریچ به جای ایسکو به میدان آمد.
در دقیقه '72 روی ضد حمله ای سریع که شروع آن توسط مودریچ بود، در نهایت مارسلو در سمت چپ توپ را به رونالدو رساند اما ضربه پای چپ این بازیکن از داخل محوطه با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '73 هم خسه جای خود را به چریشف داد. بازی برای لحظاتی افت کرده بود و مهمترین اتفاقات تعویض های دو تیم بودند که این بار هم در دقیقه '79 لاوتزی به جای وراتی به بازی آمد. در ادامه بازی هم پاریسن ژرمن توان ایجاد خطر جدی را نداشت و رئال مادرید هم چشم به ضدحملات دوخته بود و همین باعث شد تا مثل نیمه اول توپی از خط دروازه ها رد نشود و بازی با تساوی 0-0 به پایان برسد.

 

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.